min första kyss

helt ärligt... jag minns inte min allra första kyss.
för jag hade ett långt och seriöst (ASSÅ, HELT SERIÖST!) förhållande på lågstadiet.
Han hette Emil och vi pussade massor.
är förbaskat säker på att han kysste mig också.

men min allra första riktiga kyss fick jag av Mathias en kall mars-kväll.
hade haft dansträning och han mötte upp mig & jonna innan vi gick hem.
ju mer jonna tjatade att det var kallt och hon ville gå hem,
desto närmare kom vi varann. Jag var helt pirrig och fjärilar vi hela magen.
tillslut stod vi på kungsgatan, han höll om mig för jag frös.
en väldigt snabb blick i tystnad och våra läppar mötes blixtsnabb.
ville inte gå därifrån. hade nog utan problemt kysst honom, just där, hela natten.
bubblade hela vägen hem och kunde inte sova den natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0