mitt favoritminne

man har hunnit få många minnen på 21 år.
men jag måste säga, att det som verkligen får mig att le,
när jag tänker tillbaka.. då är det PartyStylerz.
kan inte välja en favoritstund, hela grejen är ett stort, varmt minne!

alla söndagsträningar och helgträningar.
hur vi var obesegrade genom hela -07.
jag sket i balen och halva studentveckan för att vara på VM i Tjeckien
när vi tog hem EM-silvret i Norge!
när vi stod på VM-golvet för första gången i Slovakien.
hur vi körde våra rave innan vi gick ut på golvet.
när strömmen gick i Zelina och vi åt Big Mac som pepp.

blod, svett och tårar. På riktigt.


IN ACTION -08 (slutplacering: 11:a)


fotodags i tjeckien


mer foton.


SM-GULD I LEKSAND -07


efter första omgången på VM -08


EM-SILVER I NORGE -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0