När du är hos mig kan inga troll mig skrämma.

på tal om julklapp från tomten!

var det nån som har sett "Trolltyg i Tomteskogen" när ni var små?
En tecknad serie om snälla tomtar och elaka troll.
Jag och jonna såg det jääämt förut och jag har velat se det igen.
Idag öppnade jag mitt paket och i den låg en DVD med just den serien!

sitter i skrivande ögonblick och skrattar åt scenen när dom mjölkar kor.
"Jisses! Nu har Tim blivit en baseboll!"

Även standard skämtet mellan mig, mamma och pappa.
"Vart är Fjant? HÄR, MAMMA!"

storebror är tydligen jätteavundssjuk ;D




FJANT :D


Onkel Kostija :D

Kommentarer
Postat av: Libanseline

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-02-15 @ 12:08:45
URL: http://libanseline.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0