nyårsresume 2010 - del 2

april:
stina kom till norrköping för en festkväll.
dansade med gruppen i Hedwigskyrkan
gick på spökvandringar vid Löfstad Slott
disco, street, ragga och break på jobbets Öppet Hus
"du är väl för fin att.."
gjorde illa handen på jobbet
drog till malmö med sadde, robin och steph
grillade i Abborreberg
kollade på discotävling i stockholm med Anna och bakis-Ewe
hade mina första praktikanter, Emma & Julia
skadade handen, igen
var ut-arbetad och svimmade, i duschen

maj:
firade sofia födelsedag med snodd mobil och slagsmål
söp mig full och åkte massa karuseller
spelade frivilligt fotboll en kväll i ektorp
flörtade till oss gratisbiljetter till IFK
plockade på mig ett lager av gratis chips & läsk på Candyland
bilen small. och det small högt.
en kaotisk dansavslutning i Louis De Geer
gick in i en relation. den ledde ingenstans. pyramid..
lånade ut lägenheten till grabbarna, sofia & jag gick på bio.
åkte till gamleby en helg med föräldrar & jonna!
grillfest i Svärtinge med mitt älskade högstadiegäng
fick soppatorsk i Viken, mamma & pappa fick komma och tanka

juni:
solade massor vid sörsjön
"inte helst"
gjorde dumma grejer på studentveckan men hade grymt kul
"MARCO! POLO! HALLÅ! HALLÅ!"
firade sara's och cyrus' utspring.
inbrott i bilen
dansade på FN-middag i Stockholm med NDC
dansade till Telephone med Adam. Grymt!
första veckan på sportscamp! INSANE.
firade midsommar med tjejerna på Karlssons land.
tappade bort plånboken, polisanmälde och hittade den.
soliga dagar i St. Anna Skärgård med Maria, Sara & Anna
åkte tillbaka till Gamleby, denna gång med Sara.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0