nyårsresume 2010 - del 4

oktober:
drama på jobbet.
började träna stenhårt inför showen
handlade mina egna presenter på IKEA
drog till stockholm för shopping och magnus uggla
klockren utgång med Maria!
spelade sönder "Gubben i Lådan"
knät fakkaur, ordentligt. Kallas; Snea knäskålar
klippte en form av sidecut
gick på Johnossi i Flygeln med Anna & Sara
fyllde 21.
dansade i Matteuskyrkan
IFK gick upp i Allsvenskan!
dansade på HC och skratta så jag höll på att dö.
blev sjuk. riiiiktigt sjuk
klockren halloweenfest hos F&F!

november:
tränade stenhårt med Adam inför showen
bakade tårta och bjöd på sen födelsedagsfika
pizza och bio med Stoffe
pysslade och grillade med dansfamiljerna
började med Zumbaträning
började med 3timmars-träning inför showen
bokade min tredje tatueringstid
prövotiden för körkortet tog slut, wuhu!
klippte sidecut, på riktigt!
lekte maaasssor med mammas webbcam
söndagstraditioner hos Sofia med Beckfilmerna
avslutningar på dansskolan! Underbara dansgrupper!

december:
bakade pepparkakor med jonna & sara
röjde galet hårt på Stina's djungelfest!
NDC's show på Skandiateatern
tatuerade mig!
lilljul hos Svensson
storebrors examen i Kvarn
hudvårdsparty hos Sofia
smyckes-pysslade hos Mamma
lilljul med vännerna hos mig
ett par grymma utgångar med Maria!
tillbringade julhelgen hos Mamma & Pappa






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0