nyårsresume 2010 - del 1

Januari:
vaknade i Erik's soffa i Krokek med Maria som sovsällskap.
klippte av mig håret!
hade taco & tequila-kväll hos Anna med brudarna.
firade fredriks födelsedag med chipchip och isfyllda badkar
skrev på kontraktet till lägenheten!
lyssnade massor på Rucka Rucka Ali.

februari:
fick jobberbjudande i Grekland, tackade nej
började flyttpacka
klättrade i många snöhögar med Fredrik
satt vaken en natt med ett Saw-maraton och Acke
blev gripen av securitas
flyttade in i lägenheten
blev nästintill sambo med Maria :D
blev väckt med en våt dildo i örat
röjde pinsamt mycket på Otten Onzda.

mars:
röjde på marias fest med librosa.
såg min första 3D-film, Alice in Wonderland
träffade sofia, palle & sadde, början på en rad händelser
såg melodifestival-finalen hos Jimmy
inflyttningsfest hos mig!
hittade tillbaka till min kakburk ;D
drog till badhuset med linn, raz och ante.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0