taste it like it's in your mouth

vilken härlig fredag jag har haft!

bakade smarriga peppakakor med jonna & sara.
fick improvisera lite då jag varken hade kavel eller formar.
så, gjorde mönster med knivar och kavlade med läskflaskor.
passade även på att se SAW 3D.
kul att träffa dom båda, supermysigt :)
bilder kommer när jag får dom.

blev upphämtad av anna för att åka till jobbet.
anna hade nått emot mig idag och var på mig hela tiden.
"malin, har du sett en mopp förut?! Vi drar direkt, du är så seg!"
sen direkt vidare mot Stadium Arena för att se Dolphins.

nu är jag hemma och chillar i soffan.
äter överbliven deg, julmust och skrattar till Circus Möller.
ha en mysig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0