the only thing you wanna be is underneth my christmas tree

jag har världens bästa vänner.
vi var en tapper skara som var här för årets lilljull.
saknade de övriga men vi lyckades låta som om alla var närvarande.
för ojojoj vilket liv det var under julklappsspelet!
jag och maria slogs om en ring. hon fick den till slut.
jag stod med ... ingenting. Så moa var barmhärtig och gav mig sex-tärningar.
SJÄLVLYSANDE sex-tärningar ;D

nu har dom gått och jag har krypit ner i soffan.
ska se på film och äta upp det som blev kvar av efterrätten.
det får bota min baksmälla, det blev visst "värre" igår än vad jag trodde :O
imorgon är det söndag och jag ska inte göra nått alls!


en   drinkkväll   med   maria  på  VB   förra   vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0