12 februari (!)

AHH :D
jag hämtar nycklarna idag.
super-exalterad tjej.

egentligen skulle vi hade flyttat in så mycket som möjligt redan idag men eftersom både mamma och pappa jobbar hela dagen och jag ska iväg på fest ikväll så blir det mest småsaker, sängen och soffbordet som kommer upp ikväll. resten tar vi imorgon. Alltså sover jag en extra natt här hemma i mitt flickrum.

Sitter med laptopen i sängen, ser på alla älskar raymond och undrar hur i helvete jag ska ta mig upp. Nog för att jag är trött men det är ALLTID som dom säger, träningsvärken är värst andra dagen. det är idag. fyfan vad det värker. Ska samla kraft. Frukost innan mamma och nån el-snubbe kommer hem för att fixa nått. Jag snor bilen och åker direkt. Ih :D

vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0