3 februari

15 minuter efter att jag klev upp ur sängen fick jag ett fejkat panik-sms av fredrik. "ring mig EXAKT 11.30. OBS: viktigt!" så, 11.30 ringde för att kolla läget. Han ville ha lunchsällska. Såklart man ställer upp och 30 minuter senare satt vi på fräcka med honkan och sallad respektive greken. Dagen citat blir; "malin? HA!" Skulle ta bussen hem men det ble en promenad när de ville ha sällskap. Trevligt men jag gör aldrig om det. inte i dethär vädret. fyfan. Jag har varit hemma i över två timmar men fryser fortfarande.

onsdag.
har börjat flyttpacka. massa saker ligger i påsar och jag ska närsomhelst börja sortera saker som ligger i bokhyllan, på bordshyllan och andra saker. Skivor, filmer, kläder och greker. OCH GREJER! (åh, berlin!) Skulle egentligen ha både jobbat och tränat ikväll men det blir inte så med tanke på all den förbanande snö som faller. Sur tjej.

well well, känns bittersweet.
skönt med en heldag ledigt. Kan fortsätta packa
ta det chill och bara vara.
försöka få tag i någon som vill umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0