00.58

kvalitets-tid med tjejerna är verkligen något jag uppskattar. Även om det bara betyder att vi samlas tysta runt tv:n för att se på en film. Inte för att vi är särskilt tysta men ni förstgår vitsen. Idag te.x såg vi på Benjamin Buttons Otroliga Liv" och samtidigt gjorde vi allt ifrån att sympatiskrika, inte riktigt hänga med i svängarna och ta på bröst. Ida lekte säl. Sara var, helt otroligt nog, vaken hela filmen. Moa softade i sängen och jag gungade i fotöljen. Tisdagen kunde inte sluta bättre. Jag älskar er.

eller aa..
den är inte riktigt slut än.
Och det märker jag av alldeles för tydligt.
Jag är inte trött.
Jag blir bara depp.
suck.

imorgon SKA det vara en bra dag. jag vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0