02.10

Varför sover inte jag än? Nog för att jag nyss kom hem men jag borde ha lagt mig på en gång men det går inte riktigt. Kände att jag ville skriva av mig lite samt se klart på "Inside" som idag handlar om män som bestmmer sex-träffar med 13åringar. Så jag sitter här och agrar till förbannelse. Borde verkligen sova. Mste hitta mina tomma skivor. Måste bränna skiva till imorgon.

Tack iallafall till Maria, Cyrus och Fredrik för ett trevlig kväll. Skräpmat, chips, läsk och film. Som vanligt våldtog Cyrus filmen när den var slut genom att lägga på nått wierd soundtrack i bakgrunden. Kollade igenom roliga youtube-klipp (bla. slap chop) och bara tog det sådär chill som man ska göra en söndag. Självklart blev det e sväng runt Händelö med bilen och nu är jag hemma. Sova var det.

Imorgon är det dags.
wuhu.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0