19 januari

ni förstår säkert att jag är världens gladaste tjej idag.

wuhu. enda sen mamma ringde och väckte mig med de goda nyheterna så har jag varit vaken och bara tagit det lugnt. En promenad med hunden, stor frukost och lite glass nu på eftermiddagen. I skrivande ögonblick blev jag precis klar med sminkingen och kläderna, bara håret kvar och sen dags att ringa maria för att hitta på nått skoj som fördriver tiden tills vi ska till stan och möta upp Frida och Moa för en fika på Fräcka där vi ska planera köttbullens dag. Förslag om tillbehör och recept ska tas med. Ska bli supertrevligt :)

Sova tidigt ikväll. (iallafall försöka)
Hanna och jag har morgonlektion med Djäkneklasser imorgon.

Nu, fixa håret. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0