20 januari

jag dör. Helt slut i både kropp och huvud. Av flera olika anledningar har jag inte sovit ordentligt ikväll vilket påverkar mig totalt när det är dags att gå upp. Illamående och huvudvärk var utstickande idag. Kom iallafall iväg till jobbet och var glad att se mina 9:or igen även om det bara var för en dag. I-klasserna kom och det blev en vilt liv men jag körde järnet och dom också. Träningsvärken sitter redan i och speciellt i benen och rumpan. Jag sitter här hemma hos Maria och beklagar mig både över min värk och över att jag har nog lyckats parkera bilen så otroligt smart att jag inte kommer ut igen. Jag hatar snö.

Hon håller på att fixa sig medans jag sitter på golvet och diggar till musiken som strömmar ut ur högtalarna. Så fort hon är klar ska jag kräva frukost och sedan är det bara att börja dra runt. Ska lämna in borgen-pappren på lägenheten och handla inför kvällen. Det verkar bli bastu, tacos och film. Det gillar jag.

nae, nu måste jag ha en macka. eller två. hungrig tjej.
HEJDÅ.

cyrus! SÄTT IGÅNG DIN TELEFON SÅ MAN FÅR TAG PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: Martinhelen

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-01-18 @ 08:55:57
URL: http://martinhelen.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0