22 januari

Är sjukt trött men tvingade upp mig själv tidigare än planerat så jag kan vakna till, hade egentligen planerat att åka med mamma till jobbet och göra mig iordning där men det känns så väldigt överambisiöst så jag ska istället vara snäll och skjutsa mamma till jobbet, åka hem, göra mig iordning, åka till jobbet och göra det som ska.

För sedan är det dags :D
Klockan 10.00 ska jag vara på Adekto för att lämna in borgen-papper och skriva på kontrakt på lägenheten. Förhoppningsvis har hon kunnat ändra från 1/4 till 1/3 men jag planerar att flytta in redan 14/2. GAH :D Det är vad jag vill och hoppas på. Mer exakt VAD det blir får ni veta ikväll. Måste åka med en massa post som ska iväg. alltså måste jag ocks köpa frimärken.

Ikväll är det köttkväll hos Cyrus.
gött.

Nu hör jag steg på övervåningen. HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0