5 december

mitt internet på den bärbara har fuckat totalt. Kan inte logga in på internet för 5 öre. "Trådlös enhet finns eller är otillgänglig" MEN VA? Dom på telia kundservice tyckte jag skulle pröva den på en annan dator eller lämna in den på närmast teliabutik. Får sno mamma's stationära tills det funkar igen. Kul..

och bara för att jag inte haft något vettigt att blogga om de senaste dagarna så ska självklart internet pajja precis den dag som det äntligen händer nånting. Lördagen te.x bjöd på filmmys och tjejsnack hemma hos moa med den nämnda och anna. En bilsväng till Linköping för att hämta robin och "onödigt vetande". Söndagen bjöd på ingenting alls eftersom det var då internet la av och jag satt med det HELA dagen. Fredrik fick vara privat support via mobilen men det hjälpte inte.

Måndagen var stor. Då var det dags. Igår klockan 11.00 klippte jag (eller aa, sandra) av mig all mitt hår. Inte allt men väääldigt mycket. Hela köket var fullt av hår och det älskade katterna. Sandra frågade mig säkert 4-5 gånger om jag var beredd och om jag verkligen ville. "Ja!" svarade jag chop chop hörde jag ifrån saxen. Mitt hår, som en gång slutade vid svanken föll till marken och istället slutar nu mitt hår redan innan axlarna. Känner mig 2 kilo lättare.

En fika hos sofie som fyllde 17 och som vanligt en massa skitsnack innan jag åkte hem igen för att fixa mig inför kvällen som bjöd på cyrus, fredrik, bio, en soffa, Futurama och The Big Bang Theory. Jag åkte hem 04.15, låg i sängen 04.30. Sen är det svart och jag vaknade av att telefonen ringde 11.30. Pratade, la på och somnade om. Vaknade igen 13.45. Dags att gå upp. Ska strax börja göra mig iordning för ikväll är det tacokväll hos Anna med tjejerna. Det bjuds på taco, tequila, margeritas och säkert många skratt. Avslutar kvällen på Hugo. Passar bra.

Sådär maaasssa jobbig text om vad jag har gjort och ska göra. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0