7 januari

hej.
mitt intenet är fortfarande damp, det funkar inte alls. det blir att gå till telia affären imorgon för att fixa det. Annars kommer jag få damp. Palla sitta här vid mammas dator för resten av livet när allt jag behöver och vill ha finns på min bärbara. All musik, alla mejl, allt till jobbet. Precis allt finns där. fan. måste fixa.

vad har hänt sen sist då?
tacokvällen hos anna blev minst sagt lyckad även fast jag måste hålla med Anna om att tequilan skashottas istället för att slösas på drinkar. Även fast dom blir så väldigt mycket finare i fina kristallglas än i små fjuttiga shottisar. Hur som helst så drack vi, åt vi, sjöng och skrattade tillsammans innan alla drog hem och jag till Hugo för en kväll med pojkarna. Dans, kalla cigg-pauser, öl över tjärna och en natt i nån annans säng.

onsdagen tillbringades i sängen fram till 16.00 innan det var dags för käk från leons och film i min soffa. Sov även bort halva torsdagen och resten i soffan där han försökte fixa mina dator och jag kollade på. Hade nog inte varit till så mycket hjälp iallafall så jag satt där.

Avslutade kvällen i maria's nya lägenhet tillsammans med söderlund, karlsson, sara och moa. Det byggdes IKEA-skohylla, insåg att en spegel var trasig, såg på The Break-up, soda-streamde läsk och konstaterade att vissa vänner inte längre är som dom än gång var. Eller var det vi? Hursomhelst så är jag oerhört besviken men samtidigt väldigt glad att tjejerna fanns där som stöd och vände det hela till skratt-attacker utan dess like. Tack <3

nu, sova.
imorgon: träffa sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0