25 januari

måndag. redan vecka 4. Jag undrar om 2010 går lika fort trots allt? Känner dock att livet står rätt så stilla nu när jobbet är prio 1 igen men det kan också bero på min längtan efter att få flytta in i lägenheten. har lite att fixa innan. Gardiner och köksmöbler te.x. IKEA, här kommer jag.

vanligtvis ska jag ledig förmiddag på måndagar men inte idag. Hela dagen blir dans idag. Började morgonen med ett fyspass på Kenpo med JB-tjejerna. Ett kärt återseende :) Sitter hemma nu och planerar kvällens lektioner i Viken, 17.30 - 21.00. Ska slänga i mig lite käk snart, dra på mig andra kläder och sedan stick iväg till pappas jobb för att fixa en grej med bilen. Sedan är jag påväg, som så många gånger förr.

har massa planerat i veckan:
måndag: fyspass med JB + lektioner i Viken
tisdag: lektioner på GA, jobb 15.30 - 18.30, egen träning
onsdag: möte om lägenheten, domare på discoaudition, egen träning
torsdag: fyspass med JB + lektioner i Viken
fredag: ?
lördag: köttbullens dag.
söndag: jobb 14.45 - 20.30

Nu: Kasslergratäng! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0