28 januari

deppig tjej som skriver.
vet inte vart det kom ifrån. antar att det bara var länge sen man var lite emo för sig själv. Björn Skifs - Finns ingen utväg går på repeat just nu. Känns lite väl emo men jag älskar den låten. Och jag älskar filmen. Björnbröder. Jag saknar Isabelle faktiskt. 

onsdagen var bra. Väldigt bra. Mötet hos Lovisa med lägenheten gick kalasbra. Massa nytt bestämt och mamma & jag fick massa nya idéer. Drog upp till maria och iväg till Ingelsta för fönstershopping och lunch. Bilkö och bump påväg tillbaka och race till jobbet där jag koreograferade och dömde på discoaudition. dansade av mig lite själv och sedan var det dags för egen träning. Hem, duscha, äta och iväg till A. lyckades köra fast med bilen 3 gånger. Såg på Saw VI och somnade.

Torsdag idag. vaknade upp med sjukaste huvudvärken och ont överallt. Inte sjuk men en rejäl träningsvärk. Sur när jag insåg att ännu en gång satt bilen fast i snön och vägarna inte var det bästa 08.15 på morgonen. Tog 35 för mig att komma hem. En sträcka som annars brukar ta 4 min. Träning med JB-tjejerna och lunch med Anna. Hem, chilla och träffa mia. Fika, skvallra, sova och film.

Nu är klockan mycket, jag är trött men inte så pass att jag kan somna. Huvudvärken har inte släppt och jag försöker jobba. Eller iallafall få lite inspiration till audition som jag ska hålla i på måndag. Nervös tjej. Nu ska jag återgå till att se på när Fredrik prövar kläder och göra sina tricks med tops och tändstickor i cam. Ett lagom chill (även om jag blir väldigt nervös av all eld och tops i näsan) tidsfördriv såhär på kvällskvisten.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0