1 juli

då var jag tillbaka i stan.
galet bra och lugnt i husvagnen med bästa vän.
hann även tillbringa några timmar i västervik.
impulsshopping. när shopping är som bäst.
klänningar. bikini. och nya skor.
jobbat på brännan har jag gjort också.
nu är jag brun och fin. hinner säklert bli brunare imorgon.
då vankas det varamobadet med robin och steph.
tror jag. hoppas jag :)

men ikväll blir det andra lugna bullar.
i skrivande ögonblick sitter jag hos moa.
dricker vin och ser på HIMYM.
om ca 1,5 timme möter vi upp det andra brudarna.
på Trädgårn'. Norrköpings finaste sommarkrog.

bilder från veckan kommer snart.
när mitt internet vill fungera igen.
eller när mina datanördar till vänner vill ta en titt.
hoppas det funkar innan söndag då det är dags för SC igen.

nu; mer vin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0