11 juli

discot gick smärtfritt.
förutom tintin som svimma.
kalabalik. men komiskt till slut.
"kolla på mig. kolla på mig.
ser du prickar? Hämta choklad!
får jag känna på pulsen"

lördagen stavas p-a-n-i-k.
stress och helt jävla fel.
så blir det när man inte sover ordentligt.
stoffe höll alla vakna med sina löften
om att ge alla sugmärken.
jag var dock hans överman
och lyckades vara den enda som inte blev märkt ;D

jätteledsna tjejer på avslutningen.
jag också.
höll hårt om båda mina malin.
och allas vårann livia.

sen taggade vi om.
missade grillningen.
umgicks istället med hockey, sportskytte och tennis på trädgårn.
nattkäk på max.
träffade mina grabbar utanför hugo.
sällskapade halvvägs hem.
vred knät ur led och bråkade andra halvan.

söndag idag.
ledig.
bara chill.
och fotbolls-vm med mina brudar.
gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0