17 juli

trädgårn var fullt.
men inte vi. Nina stannade med daniella.
medans jag och sara söp oss fulla på Deli.
diskuterade dans och åkte taxi helt i onödan.
mobilen fick damp och fick inte tag på nina.
in på hugo. minns inte så mycket mer.
helt plötsligt skriker jag på uteserveringen.
glas i foten. inte okej.
halvvägs till akuten ångrar vi oss.
det blev fyllekäk istället.
och bengt på väg hem.
en fler än vad vi räknat med.
hade nog aldrig i hela mitt liv trott det.
vi sov länge.
klev ur sängen 16.32

därför hände rinte särskilt mycket idag.
tvätta och packa.
kanske kvällsbada.
ananrs somnar jag tidigt.
sportscamp imorgon, 09.30
sista veckan, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0