2 juli

mitt internet vägrar fortfarande att fungera.
så jag håller mig sysselsatt.
idag skulle det blivit motala och varamobadet.
med robin och stephanie.
började bra. vattenpipa och grejer.
tills bilen paja.
pappa fick fixa. och vi drog istället till sörsjön.
superskönt och supertrevligt :)

hemma blev det mat och dusch.
sommarklänning och lockigt hår.
ikväll blir det dans-kalas hos Carro.
kanske lite pool-bad också.
är iallafall supertaggad! :)

i skrivande tillfälle är jag hos mor och far.
inväntar ellen och äter macka.
när jag kommer hem ikväll vet jag inte än.
återstår att se. och vad som sker.
jag vill. jag vill. jag vill. jag vill. jag vill.

så, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0