22 juli

uppdateringen är inte stor på sportscamp.
senaste dagarna har varit.. precis som dom andra här.
varmt. hetsigt. mycket känslor och många skratt.
fick lite besök utifrån igår, väldigt trevligt :)

idag hade jag och anna damp.
ale hade också lite damp.
vi gjorde en egen dans som uppskattades av deltagarna.
tränade på housen och tog tusen bilder.
hur kul som helst. Kommer sakna det när det tar slut.
om ca 2 dygn..
hursomhelst så kommer jag somna gott ikväll.
jag är helt slut.

min dator har damp igen.
eller rättare sagt internet.
pappa ska lämna in det åt mig.
får damp snart.

mika ska kolla fotbolls-ledarna åt oss ;D
ännu en. DEN NI!

nu; uppvisning på basketmatcherna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0