22.22 (!)

jag har hört att man inte ska äta efter 21.00
men det blev sen frukost.
och därför sen lunch.
och därför sen middag.
så när jag nyss kuta till coop
(det skulle stänga om 10 min!)
så grabbade jag allt jag såg.
man ska aldrig handla när man är hungrig?
det blev allt från cola till glass till pasta till keso.
så i skrivande ögonblick äter jag pasta afredo och dricker vitamin reload.
sr fram emot en stor frukost bestående av juice och oboy.
till det serveras rostade mackor med ost och keso med äpple och banan.
HUR GOTT LÅTER INTE DET?! :D

nu får jag snart besök.
då blir det glass, cola och popcorn.
hmm.. är detta påväg att bli en matblogg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 13:36:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0