23.28

vilken underbart skön dag.
familjen wilhelmsson är underbart bra.
i åby bjöds det på glass, vattenmelon
kladdkaka-ballerina och samma sol.
tomlands-semster diskuterades
och mini-semester bestämdes.

tillbaka till stan för att hämta upp favoriterna.
middag vid vattnet i Lindö.
en promenad och ännu mer mini-semester-planering.

tillbaka till stan för att ta en promenad med cyrus och simon.
cola på donken och sexsnack vid linghallen.
hur lyckas jag alltid få höra sånt som jag inte vill höra? :P

hemma nu. ser på film.
ska packa ihop lite grejer.
för mini-semestrarna börjar redan imorgon.
måndag - tisdag = södra finnö med brudarna
tisdag - torsdag = husvagnen med sara

jag vänjer mig för fort.
inte kul att sova själv.
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0