3 juni

senast jag skrev var jag allmänt sur på mig själv.
men hem kom jag.
hem till bråk och tårar.
men fredsmäklarn malin löser allt. alltid.
skjuts hem till honkan var jag också.
världens bästa jonna var sällskap.
upptäckte dock att jag glömde dataladdaren i viken.
så har levt utan internet sen dess.

men det har varit skönt. tillbringat tid hos päronen.
tillbringade hela gårdagen i solen.
solade i väntan på carro.
solade och badade vid sörsjön med grabbarna och en hund.
en galen utgång. alldeles för lite sömn.
så idag är jag fett trött. men studentveckan är igång.
så ikväll kör vi igen. på't igen bara.
hoppas och håller tummarna.

jag är glad. allt kändes som vanligt.
inte strul, inget tjafs.
bara så som det ska vara.

sista dagen i viken ikväll.
inväntar näst sista lektionen.
känns lite sorgligt att inte komma tillbaka till hösten.
men well well..

NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0