4 juni

herrejesus.
av de senaste 48 timmarna har jag sovit max 5.
helt galet. känns som om jag går i dvala.
visserligen ska ju studentveckan vara som en enda dimma.
jaja.

utgången igår var seg men trevlig.
träffade nytt folk och skrev på våra händer.
hej, ska vi hångla?
Ae.

kim "inte helst" andersson. HAHA

vaknade efter alldeles för lite sömn imorse.
drog mig ur sängen redan 07.15.
gick till djäkne. styrde och ställde samt kollade på showen.
dom var duktiga. mina 8:or är grymma.
jag fick blommor och choklad. ni är bäst.

nu ska jag och sosso dra.
tillsammans med sadde och sara ska vi bada.
WÖÖW

utgång ikväll då. TJA

Kommentarer
Postat av: Banan

Hey soulsister!

Jag saknar dig.

Snart kommer jag hem och da ska vi kramas och du ska beratta exakt varenda grej som jag har missat i ditt liv den senaste tiden. Jag langtar sa! Det gor sa ont nar nan sa nara kan va sa langt bort, du vet!

PUSS

2010-06-06 @ 19:09:04
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0