8 juni

efter en dag med regn och städning
mycket av alltihop.
så drog jag, sosso och sofie till myran för ölspel.
det lyckas alltid dyka upp folk man känner på ett eller annat sätt.
inne på krogen blev det chill i sofforna.
en tequila och en vodka redbull för kvällen.
röjde som hårdast med sara. och med cyrus såklart.
fick säga nej 18 gånger utanför hugo.
även på vägen hem.
andra grejer sved lite.
typ 2 gånger.
"vänj dig"
ska du ha smäll eller?

idag blir det chill.
måste få tag i lovisa mottagningen.
en mödravårdsmottagning som bara har en timmes telefontid.
inte logiskt alls.
halv 4 ska jag vara på hagebycentrum för att möta sandra.
sen får jag håret fixat. äntligen.
då blir jag fin till kvällen.
en kvällsplanering kommer upp här efter.
det kommer bli röjigt.
med träningsvärk. GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0