midsommarafton

igår var väldigt lång och tråkig.
jag mådde inte alls bra igår.
kände mig väldigt ensam.
övergiven är kanske det rätta ordet.
men en timme med sosso och palle räddade kvällen.

nu har brorsan ringt och väckt mig.
klargjort att 13.00 ska dom käka här hos mamma.
och jag får INTE vara kvar då.
nehää..
då åker jag väl hem då.
packar ihop, åker och handlar.
sen blir det solning hos sara innan vi drar till landet.

midsommar idag ju.
ändrade planer för min del.
firar på Karlssons land med mina fina tjejer
och ett gäng grabbar som vi ska lära känna.
alltid trevligt med nytt folk :)
kommer hem imorgon igen.
ha en trevlig midsommar, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sigurdaida

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-07-19 @ 07:21:52
URL: http://sigurdaida.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0