nationaldagen

shit.
denhär veckan.. galet.
dagarna flyter förbi och ihop.
vart var jag? var jag där?
sa jag det? hade jag kul?
var han söt?

i fredags var det insane.
igår firade jag mitt eget utspring.
2 år sen. vart tog tiden vägen?
hursomhelst så firades det med shothink.
en efterlängtad josefine.
en morgonpromenad.

idag söndag har jag tillbringat hela dagen med cyrus.
på gården hos päronen i solskenet.
diskuterat våra problem och spelat kort.
det blir chill och mat hos mig ikväll med trevligt folk.
kanske en liten utgång. vem vet?
trots att hugo sviker ikväll. inte okej.

saknar bananen! <3
snart är du hemma hos oss.

det luktar kyckling i mitt hus.
snart luktar det även potatisgratäng och beasås.
OM NOM NOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0