14 mars

okej!
nu säger jag vad jag tycker.
Anna var duktig. mycket bra låt.
men håller den utomlands?
tror inte det.
jag höll iallafall på Erik.
han duscha på scenen.
det kallar jag uppoffring.
får nöja mig med en 2:a plats.
då kanske han inte bli helt sönderspelad på RIX FM.

söndag idag.
helt uppbokad.
nyss tränat med gruppen, 11 - 13
äter lunch i salen nu.
en greken ifrån fräcka.
banan, kexchoklad och vitamin reload.
börjar jobba om ca 1 timme.
14.45 - 20.30
6 timmar av lite slängande med armar.
som fredrik hade uttryckt sig.

nu, göra nya steg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, underbart! Jag sa till Moa att "den här kommer Malin rösta på" när Erik sjöng.... O så höll du på honom! :D

2010-03-15 @ 08:10:03
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0