25 mars

ibland får jag god lust att skjuta min ömma mor.
hon har ingen koll på mina jobb tider.
det vet vi. det är ren fakta.
men trots detta envisas hon med att ringa tidigt för att få veta.
och jag blir lika irriterad varje gång.
just idag utspelade sig denna konversation:

- vart är du?!
- eeh.. hemma.
- börjar inte du jobba nu?!
- halv tio.
- nae, dina elever sitter utanför, vi åkte förbi nyss.
- men va?
- aaaaa! då måste du börja 08.00
- för gudsskull mamma. det är anna's elever.
- aaha. men jag skulle bara säga godmorgon.
*klick*

hursomhelst.
jag äter frukost nu.
ska börja göra mig iordning strax.
lektion med JB
hem till mor & far
sen åker jag till viken.
17.00 - 20.30


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha, mammor är underbara ibland när de lägger näsan i blöt. ;)

2010-03-25 @ 10:18:03
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ingela goooo! Nee jag bara skojade.

2010-03-25 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0