4 mars

morrn'!
trött tjej som nyss kravlat ur sängen. Efter dansen igår ville jag egentligen bara hem och sova men när maria ringde och ville ha bär hjälp så kunde jag inte säga nej. Inte kunde jag säga nej heller när hon ville umgås så jag inbjöd till kvällsmat hemma hos mig. Cyrus fick också vara med. Så jag tillbringade kvällen i mitt kök med mina två bästa, åt massor med rostade mackor och diskuterade kärlek och sexuella referenser.

Idag är jag så trött att jag nästan känner mig bakis. Ej coolt. Sitter i soffan och njuter av en god frukost. Måste sätta dit ansiktet snart och packa ihop väskan för om ca 1 timme ska jag iväg till jobbet, lektion med johnbauer-tjejerna kickar igång denna dag. Måste tagga till.

Valdemarsvik ikväll.
fredag imorgon. TAGGA.

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0