unga hjärtan

jag är vaken försent
jag sover för mycket
och jag stör dig ibland i din sömn.

jag får dig att ligga vaken om natten
när jag inte sover med dig.

jag har värdelös smak när det gäller att välja
vilket tvprogram vi ska se.

jag låter hunden dra upp massa grus i vår säng
men jag är för lat för att torka hans ben.

jag vet att jag är svår att leva med.
så förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort
eller borde ha gjort.
och förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt.
eller kommer att säga.
förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt.
sanningen är att utan dig är jag ingenting värd.

avbryter dig när du pratar ibland
och jag lyssnar inte alltid så bra.

jag har sönder din bil och kör upp din bensin
och jag lämnar den full med skräp.

jag försöker vara rolig men skäms när jag egentligen
vet att du inte tycker om.

jag glömmer berätta om inbjudningar vi får
eller så berättar jag det alldels för sent.

jag vet att jag är svår att leva med.
så förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort
eller borde ha gjort.
och förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt.
eller kommer att säga.
förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt.
 sanningen är att utan dig är jag ingenting värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0