@ Valdemarsvik

.. och jag höll på att dö på kupen.
sladda rakt förbi en lastbil som höll på att köra in i sidan på min bil.
inte coolt.
kommer krypa hela vägen tillbaka til stan.

hann inte mer än äta lunch innan man fick sällskap hemma. Honkan kom förbi för att titta på lägenheten, få en grattiskram och diskutera dumma flickor och pojkar. Maria ringde och det blev ett intressant samtal.

- maria, hälsa på honkan.
- malin är med honkan..
- hälsa då!
- heeej! eeh, hälsa på cyrus.
- va fan? Heeeej!
(ger telefonen till cyrus)
- varför är du ensam med honkan?
- varför är du ensam med maria?
- eh. vi pratar om nått annat. vi lägger på. hejdå.

sen åkte jag hit. Ska förmodligen träffa dom senare för jag har tydligen lovat att bjuda på pomme, korv och beasås. Tänk, vad man kan missa att man själv säger. Men det är ju så himla tråkigt att vara själv så jag blir inte förvånad om det råkade slinka ur mig. Så, mat it is. Men först, jobb!

30 min sen ramlar ungarna in.
iallafall de ungar som vågar ge sig ut i ovädret.


Kommentarer
Postat av: Noahhelen

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 12:42:35
URL: http://noahhelen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0