01.59

stunder som dessa man inte ska blogga.
hursomhelst..
cyrus hade rätt.
det har han alltid.
det är därför han är min bästa.
borde göra det till en vana.
att lyssna på han alltså.
denhär kvällen kunde sluta bättre.

bioresencenterna hade fel om Sex and the City 2.
klockren. och då jag inte en "sån" tjej.
tycker ofta sånt är överdrivet.
avskyr hypen runt nya saker. speciellt filmer och artister.
att folk älskar det bara för att "man ska".
men denhär var verkligen bra.
skrattade ihjäl mig.
sjöng gjorde vi också.
och höll på att svimma av snoppar och muskler.

det blev ingen utgång iallafall.
pallade inte.
hemma nu. ska gråta ensam.
godnatt.

NI SER!
jag sa ju att man inte ska skriva nu.
inte såhär.
va fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0