13 maj

förkröket med sosso gick kanon.
många shottar åkte ner och vi var taggade.
bio var bra. skrattade mest.
speciellt åt popcorn-pojken.
"det är inte kul!! Det är den sjukaste film jag sett!!"
spöregn (JAG MENAR SPÖÖREGN!), blixt och åska till krogen.
vakten flörta, som vanligt.
vi dansa. vi skratta. vi slicka på amadeus.
vi drack cider i en trappa under regnet.
folk blev fulla. och nyktra. och fulla igen.
tack folket, kul vare :)

väl hemma såg lägeneten bra ut faktiskt.
var nervös eftersom jag vet hur mina killkompisar KAN röja.
men det var lugnt. Tills jag såg mina medaljer.
oh yarabbi. HAHA!

torsdag idag. Inget planerat än så länge.
tar det chill. jag är ledig. LEDIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0