14 maj

fredag.
äntligen.
längtat efter denhär dagen hela veckan.
den lugnaste helgen på länge.

vaknade alldeles precis nyss.
trodde det skulle bli svårt att sova med tanke
på allt sällskap man har haft av folk hela veckan.
men naedå, jag somnade dirr. haha!
nu har jag lite halvbråttom, tror jag.
måste packa. dansväskan och en resväska.
och kolla spårvagnar. Så jag kommer i tid.
uppvisning på Ingelsta 12-14 och 16-18.
Sen drar vi, jag och jonna. Ner till Gamleby.
till husvagnen för att hälsa på päronen över helgen.
Ska bli grymt skönt. Äta gott och bara ta det lugnt.
promenera in till byn. Ta kort från hopptornet.
Kan även säga att jag ser fram emot bilresan dit.
HAHA.

har ej bestämt mig om datorn.
tror den får stanna hemma.
behöver den inte där nere.

Nu måste jag äta och så.
ha en fin helg alla :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0