16 maj

hade inte tänkt blogga förrns jag kom hem.
men så blev det inte. hela familjen sover fortfarande.
hunden också. men inte jag.
på nått magisk sätt vaknade jag och var pigg.

Vi har haft det kalasmysigt och asbra här nere.
trots att regnet har öst ner och det är sjöar runt husvagnen.
men både jag, jonna, mamma och pappa gillar't.
kom ner så sent första kvällen att det bara blev kvällsmat och spel.
vi fick rejält med pisk i TP av de vuxna. Min pappa kan för mycket.
avslutade kvällen med film i förtältet medans regnet slog mot taket.

lördagen började solig och bra.
en shoppingtur och lunch i västervik.
en promenad med kameran runt campingen.
pappa grillade och vi åt tills vi sprack.
mer spel, "med andra ord".
vi skratta så vi inte kunde andas.
hela campingen vakna och fråga vad som var så kul.
avslutade den kvällen med vin och skräckfilm.

Nu är det söndag och det är åka-hem-dags.
men först ska vinet ur och mat in i kroppen.
duscha och göra oss iordning.
Bilder kommer :)

Gamleby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0