18 maj

igår hade mitt internet damp igen.
bara för att jag behövde skicka in betyg.
bara för att jag inte hade nått att göra nere i valdemarsvik.
så jag såg på film igår. hela dagen typ.
när jag inte jobba såklart.
som förövrigt gick bra. duktiga elever.

tisdag idag.
sur tjej. kan inte låta bli.
får försöka lösa dethär.
men jag vet inte hur.
att lätta hjärtat kommer nog inte hjälpa iallafall.

hursomhelst..
soft dag idag.
bara en timmes jobb, GA 12.10 - 13.10
försöka få tag i cyrus. jag vill ha pizza.
träffa bästaste bästa ante "kungen" malmberg
sen äre dags för träning, 20.00 - 21.30

får chilla med dansen idag. halsen gör ont.
näsan rinner som en öppen kran. ej coolt.

HUNGRIG TJEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0