18.16

cyrus är så fett envis.
och han ger sig aldrig.
verkligen. aldrig.
så, 15 minuter senare satt vi på pizzerian.
kul att se den fule fan igen :D

45 minuter senare satt jag i bilen påväg mot ingelsta.
kollade skor. hittade skor.
prislappen drog till sig ögonen först, 150 kr.
sen vare själva skon i sig, mörkgrön tygsko.
sen såg jag sula. Den var limegrön.
Då bestämde jag mig. Ni får följa med mig hem.
imorgon ska jag köpa de vita med rosa sula.
mamma tycker att jag är lite knasig.

grabbarna lånar min lägenhet ikväll för att förkröka.
sosso och jag ska ha kvalitetstid på filmstan.
Terror on Elm Street. Lite sådär lagom spontant och läskigt.
tillsammans med apple sourz och bacardi raz.
busigt värre.

vilka möter oss på Hugo då? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0