20.39

efter att ha tillbringat hela dagen med folk så är jag nu ensam.
känns lite sisådär.
för var det lektion med underbara småttisar.
kramgoa ungar detdär.
sen blev det lunch och promenad med cyrus.
turk-gång, choklad och seriösa prat.
mötte ante för att åka runt hela stan.
växla pengar, leta brevlådor och fastna i råttfällor.

nu är jag hemma. ensam.
sådär mindre roligt än vad jag har haft under dagen.
funderar på att ta fram vad som finns kvar av min choklad.
marabou Passion. (passionsfrukt och chili <3)
sätta på en film och samtidigt städa iordning lite.
hade tänkt ta min städdag imorgon men då händer det mycket.
får se vad som hinns med.
kan kanske ta det värsta ikväll? när man ändå bara sitter..

är inte taggad men va fan, några bitar choklad och jag är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0