8 maj

vilken jäkla fredag.
fullfart hela dagen

efter att ha jobbat, planerat och åkt hem så
var det dags att fixa lunch, duscha och packa väskan.
och allt skulle gå på 30 minuter.
snabbt till bilen för att hämta sofie och åka till candyland.
skulle hämta chips och läsk åt mor min.
men stina var så gullig att sofie och jag fick plocka på oss också.
så mycket vi orkade bära. SOFT :D
tränade som tokar på modern-dansen innan vi drog hem till sofie.
gjorde oss iordning för kvällen och sen drog jag till mamma.
middag på black lion inn och vidare mot teatern.
Sara var superduper-duktig och det var kul att se att de geer kan!
dirr hem till ante för att snabbt förfesta och vidare till Hugo.
trevlig kväll allt som allt :)

somna här hemma i sällskap av sosso och palle.
sitter ensam nu dock.
ska göra mig iordning för en sväng på ingelsta.
måste köpa kläder till imorgon.

ikväl blire tacos och film.
CHILL VÄRRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0