13 november

kvällen hos ida var hur mysig som helst.
hur skrattig som helst. jag älskar er.

kom hem och fick sova ca 1 timme innan jag behövde åka.
eller behövde och behövde. det ringde och jag ville åka.
efter mycket om och men så fick jag somna, runt halv 5.
men mysigt var det :)

har iallafall jobbat sen 9.30 och jag är helt slut.
barndans tär verkligen på krafterna.
så.. nu; blunda 30 minuter och sen äta mat.

ikväll blir det lite partaj med Moa och Anna.
är dock så trött att jag avstår vinet för annars snurrar jag direkt.
men ska bli kul att träffa nytt folk iallafall :)


j a g   o c h   t j e j e r n a   p å   f e s t   f ö r   2   å r   s e n 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0