dag 4 - vad bjuder jag på för mat?

skulle jag verkligen bjuda på mat så skulle jag ringa pappa.
eller mormor.
låta dom hjälpa mig med att laga maten och sen ta åt mig all ära.
typ.
men skullejag göra det själv skulle det nog bli tacos.
med mjuka bröd och tacochips.
till det skulle jag ställa fram ostdipp och guacamole.
gurka, tomat, majs, ananas, äpple, kiwi och riven ost.
massa riven ost!

till efterrätt skulle det bli en Gino.
en form fylld med jordgubbar, banan, blåbär, hallong och kiwi.
samt riven vit choklad över hela formen och sen rakt in i ugnen.

och coca-cola passar bra till allt!

Kommentarer
Postat av: Seo Suite

I recomend this site

2011-01-19 @ 08:15:17
URL: http://seo-suite.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0