like sunshine on a rainy day.

okej!
vissa sakern med vintern gillar jag.
när solen lyser och man kan åka pulka.
halsdukar och mysiga sticka tröjor.
julkalender.
julafton (!!!!!)
och pepparkaksbak.
ska förresten baka med jonna på fredag! :D


såhär gick det förra året när jag & maria bakade pepparkakor

nu är jag hemma igen efter en sväng i tåby.
nedladdning av SAW 7 är äntligen klar (ja, mitt internet är segt)
så ska slå igång den och äta ett mellanmål.
förbereda lite lektioner och tagga inför träning med Adam ikväll.
en lååång tisdag.

Kommentarer
Postat av: Niclasnatalie

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-10-17 @ 15:56:07
URL: http://niclasnatalie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0