lite svart, lite vitt och allt däremellan

bio var läskig så jag höll på att dö.
kanske lite seg i början men lätt (LÄTT!) sevärd.
stoffe var lika rädd han men bäst som han är följde han mig.
hela vägen till lagerlunda och jag kunde ta bilen till hageby.

började lördagen på HC för att shoppa pyssel.
vi tjejer gjorde smycken medans kalarna lagade middag.
"allt som kan grillas kommer vi grilla ikväll"
massa mat, massa efterrätt, Wii, bubbelbad och massa skratt.
fylletaxi och direkt till hageby igen.
för att se på när sällskapet sköt huvudet av tvspels-gubbar.

har tillbringat hela dagen i hans soffan.
nu sitter jag i min egen.
ätit godaste pizzan på länge, och den allra sista tårtbiten.
taggar arbetsförmedlingen och jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0