manuset

Hon ligger i sin säng med ett brustet hjärta
medans jag dricker Jack helt ensam i den lokala baren.
och vi vet inte hur
hur vi hamnade i denhär galna situationen.
Gör bara saker av ren frustration.
Försöker få det att funka men jävlar, det är svåra tider

Hon behöver mig nu men jag verkar inte kunna hitta tid.
Jag har fått ett jobb.
och vi vet inte hur
hur vi hamnade i denhär röran är ett test från gud.
nån måste hjälpa oss för vi gör vårat bästa.
försöker få det att funka men jävlar, det är svåra tider.

men vi kommer börja med att
dricka gamla, billiga flaskor vin.
sitta och prata hela natten.
säga saker vi inte gjort på ett tag.
vi ler men tårarna är nära.
även efter alla dessa år,
så har vi känslan att vi just träffats
för allra första gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0