11 oktober

godmorgon.
det tog inte lång tid alls innan jag somna inatt.
somnade riktigt gott och har sovit i nästan 9 timmar.
det behövdes kan jag lova.

idag är det måndag och det blir stressigt.
börjar dock lugnt och sansat så jag ska fixa här hemma.
sen drar det igång på en lektion på GA,
2 barndanslektion på NDC, telefonvakt,
houseträning med Javve och en discolektion.
nånstans däremellan ska jag hinna äta också.
så, om jag inte svarar i telefon eller på sms idag..
.. då förstår ni varför.

måsta tack Honkan som skickar bra musik.
Daniel Adams Ray - Gubben i lådan
REPEAT! <3


Kommentarer
Postat av: mia

JAAA!!!

BRAA LÅÅÅÅT! :D

2010-10-14 @ 04:18:17
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0